Trött! -.-

Hej, jag är jätte trött och klockan är bara 20.50 -.-
Men det kanske är för jag just badat och lyssnat på muksik <33 Det var Nice!
Jag tänker på vad jag ska göra imorrn när jag slutar 12.00 ;)
Först skulle jag vara med Alice men nu blir det typ nt av för vi inte hittade allt på stan idag -.-
Då ringde/skypade jag med Lovisa och frågade vad hon skulle göra. Men hon och Hedda
skulle till Forum...... Haha :D Men nu ringde jag Cajsa som jag nt har träffat på år/en vecka!
Saknar henne bästa vän! Hon är en sån som gör en att skratta precis hela tiden och piggar upp en och
lyssnar alltid på mig! Eftersom hon är så sööt och snäll är jag rädd att jag kan glömma fråga henne om
hur hon mår & så:( Jag måste börja tänka på det så att jag inte glömmer bort Henne! <33 :)
Iaf jag ska komma till hennes skola imorrn :P  Eller ja Dom har idrott i tengan så jag ska komma dit ;P
Sen ska hon komma hem till mig :D <333 Men jag Bloggar imorrn när jag kommer hem :)

Ses <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0