Tusen gånger starkare!

Heej! :)
Jag har precis kommigt hem från Bion :D
Jag och Lovisa såg på tusen gånger starkare :) Den var jätte bra <33
Våran kusin Elias och Natta är med i den och lovisa sa till mig

- Om vi ser Elias så måste du vara tyst.

Jag

- Haha ja såklart jag tänker inte precis skrika ut och bah Kolla där är Elias!

Sen så typ i mitten av filmen så filmade dom bara Elias, Natta & Rektorn i typ 5 sek
och Lovisa skrek typ

- Kolla Celine där är Elias ;) Ser du?

Okej inte skrek men pratade högt så folk hörde det. Att jag skulle vara tyst kom ju från
ätt person :D <33 Haha Älskarejj Lovisa! <3

Sen efter filmen kom hennes mamma och min mamam lovisas mamma (min moster) och Lovisa
åkte upp till ica och hyrde film och köpte mys pys x)
Nu hahah har jag kollat på Bert :D Det var sjukt lä´nge sen så jag kunde nt släppa blicken <33
Ska gå och göra klart mina muffins nu :D <333

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0