Upp & Ner!

Hejj!
Min dag har gått upp och ner idag! Det började med att jag fick vännta på bussen till slussen
och på slussen. Sen åkta jag till Orminge till moster Kaisa. Sen åkte vi till Elias och spealde tennis :)
Första gången splade jag & Elias & det blev 10-8 typ eller nått till Elias. Sen spelda Elias & Maja
men det blev typ inget. Sen spelade jag & Maja och jag vann med 20-10 :)
efter det gick det inte så bra så jag gick hem till Elias ist :D
Vi gick ner med Familjen till sundet och åt bullar :) sen ....................... efter det så skulle jag
& Elias Cykla och köpa godis :P När vi kom hem var det typ mörkt ute men medans vi vänntade på John som
skulle hämmta mig så satt vi oss mitt på deras gata och kollade på sjärnorna och åt godis och as garva :D
Världens bästa kusin jag har! När John kom och vi var hemma så gick vi och köpte shusi och tog med oss det till Våra kompisar :) Nu har vi kommigt hem från dom och familjen sitter och kollar på film som vi hyrde men jag
ska nog see på solsidan nu :P
Hej då <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0