Vasan!

Tjaa :P
Idag slutade jag 14.35 :)
Vi skulle läsa hela lektionen men vi hade vikarie och dom som ville fick vara ute i korridoren
och typ "läsa" där :D Haha sen så kom hon typ ut var femte minut och alla typ tog upp
bökerna så hon trodde at vi satt och läste xD  Men sen så fick typ alla gå in utom jag, Alice, Isse,
Olle S och några tror jag :) Vi satt typ mee mobilerna och tog kort & messade & lyssnade på
musik :) <333
När vi slutade var jag mee några kompisar först men sen drog jag till Vasan! Först så var det typ
inga där men sen så kom alla ;)

Nu sitter jag och målar naglarna och vänntar på att Mamma ska komma hem för jag har lite brottom
för kusinerna kommer om 30 min <333 Men jag bloggar ikväll när jag kommer hem <3 :D

Juste glömde säga att min statestik har gått upp så ska lägga ut fler bilder på bloggen nu och
blogga mer som jag lova :)


Haha det skulle varit en bild på flätan mend en syns nt :'(



Det ser nt ut som den här rosa men det får bli bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0