Vet inte riktigt vart jag har dig längre...

Du skriver Aldrig om mig längre :'( Bara om dina andra kompisar.
Du skriver aldrig till mig på facebook eller bloggen eller sms eller nått!
Hur tror du det känns? När du skriver vilka som står dig närmast och som hjläper dig
igenom allt så nämner du ALDRIG mig! När vi är tsm så säger du att jag är din
bästa vän! Men du säger det ALDRIG annars! Skämms du att säga att jag är din vän?
Säg det då för jag vill inte gå runt och slösa tid på dig om du bara har mig som en trasdocka.
När ingen anna kan göra något så tar du mig i andrahand! Känns inge bra....
(stavfel veet)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem "/

2010-10-25 @ 20:11:26
Postat av: ewinterhagen

förlåt..om de va jag :((

2010-10-25 @ 23:26:27
URL: http://ewinterhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0