Bada!

Heej!
Idag har jag avrit i skolan och hemma hos Alice óch Wille :)
Först så gick jag, Alice och Crille hem till Wille för vi hade håltimme.
Vi hade suttit och vänntat på idrottsläraren och sen så gick några till Kansliet och
dom bah neej hon är nt här idag! Snyggt så vi hade bytt om i onödan :(
Ja men iaf det var ju bra att ha håltimme. Efter vi hade varit hos Wille ett tag så typ sprang
jag och Alice hem till henne för att äta Lunch. Vi hn typ nt fixa så mycket utan tog lite
krims krams (stavning). Efter skolan så var jag mee några kompisra i skolan men då kom
Några lärare och sa til oss att vi yp nt fick vara i skolan :/ Lite kostigt! Haha det var skit kul idag
När leo stog framför mig och snackade i tele :D Haha 
Så kom Fredrik kom och....... Okejj är nog väldigt dum om jag säger så ska nog vara lite tyst här va :D <333
Ja haha :D iaf sen så gick jag hem och gjorde typ läxor :( Nu har vi ätit och ska typ Bada nu :D <3333 ;D
Haha okejj förlåt om jag gör så mycket gubbar men sitter typ och as garvar nu när jag tänker på.......:D
Ja juste Haha  jag höll på att glömma dom "säriösa" bilderna! Jag hade lite tråkigt <33








Kom ihåg att jag bjuder värkligen på dom här bilderna!


Kommentarer
Postat av: Sofia

söt du är! :D♥

2010-10-02 @ 11:07:52
URL: http://www.sofiai.devote.se
Postat av: celine

Haha tack <3

2010-10-02 @ 20:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0