Har varit mee Alice <3

Hej!
Idag efter skolan så hade Alice språk men inte jag :D
Jag satt iaf och vänntade på henne men medans skulle jag gjort läxan men jag var mee Tove J,
Klara och Maja <33
Sen när Alice slutade så gick jag och hon ner på stan :P
Jag skulle inte köpa något så jag följde bara med Alice, men jag kollade lite på
julklappar :D haha ja jag veet det var lite tidigt men det är så mysigt <3
Efter ett tag så kollade jag och Alice på klockan och då var den redan halv sju :O
Jag var tvungen att gå hem och göra läxan men på vägen hem så mötte vi Eva som har
typ Evas sommarplåster :D haha!
Ja nu har jag gjort läxan och ska äta nu <33
Jag slänger in ett inlägg sen med lite bilder ;P

Ses // Celine <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0