Kusinerna :D

Heej!
Idag har jag haft idrottsdag! Jag hade ont i halsen och skulle typ inte vara mee
på fotbollen, långdistansen eller stafetten men jag var mee på allt<33
På staffeten så van typ 6E men sen så sa dommaren att dom inte hade valt ut någo som skulle springa
en gång till som vi andra hade så dom kom nt mee så imorrn får vi veeta om 6A eller vi (6H) vann :D
Håll tummarna! <33 Vi är 6 st sexor men nästa kommer det typ 7B som är judeklass tror jag <33.
Aja men det var okej dag iaf. Det hände lite saker mellan några men det gick nog bra <33 
Efter skolan så skulle jag få en godis av Olle S (Brorsan) men när han öppnade packetet så var del typ
möggel på dom! Vi gick in på farfars och sa det han bah okej men dom går ändå att äta! sen gick Olle ut och då
kollade vi på datumet och dom hade gått ut den 1 Maj! Vi gick in igen och Olle sa att han ville ha pengar tillbaka.
Haha det var typ fullt mee 6or där inne :D Han bah vadå är det här nåt jävla lag som kommer in eller!
Sen blev han skit sur och gav  Olle pengarn amen sen sa att han att alla vi som hade varit där inne aldrig fick
komma tillbaka typ?! Haha men sen skulle Alice, Michaela och Hanna dit och då gick jag in och dom sa inget!
Haha men ska dra till Kusinerna nu :P
KOmmer bilder ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0