Nya Kläder!

Hej!
Har just kommigt hem från stan. Jag och mammma skulle bara ner och kolla på
lite saker men det blev ganska mycket saker jag fick iaf :D <33
Jag vaknade kl 7.30 idag av att Wilda hoppade över mig och la sig brevid mig :D Så sööt <33
NU ska jag gå och Busa lite med Wilda kanske kommer lite bilder sen men nu kommer
det iaf bilder på vad jag köpt idag ;D <33


En jacka från Stadium 400:-


Tröja från Gina 200:-


Linne från Gina 129:-


Kofta från Bik Bok 199:-


Mössa från Gina 79:-


"Klanning" från Gina 99:-


Halsband H&M 79:-


Örhänhen H&M 30:-


Läppglans H&M 29:-

Kom ihåg att Kläderna är finare på ;)
______________________________________________________________________________________________

Här ommer lite saker som jag har fått från in tjejmidddag :)
Jag fick tre presentkort men dom har jag nt tagit kort på :D <33

Av : LOvisa <3


Av : LOvisa <3


Av ; Klara <3


Av: Hanna P <3

______________________________________________________________________________________________

Det här hade jag på mig idag :D


Tråkigt men jaja!

Det här har jag på mig nu:


Bara lite mys kläder! <3

Nu ska jag bua med Wilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0