Stan igen!

Heej!
Idag har jag varit i skolan :@
Började kl 8.10 och slutade 15.30. Har haft en lång och tråkig skoldag :(
Men en sak jag inte berättat var att igår när jag skulle gå och lägga mig så ringde det på dörren.
Jag hade varit vaken för min syrras pojkvän fyllde år och han och min syrra skulle komma hem :D
Ja iaf så kännde jag att min arm blev blöt och äklig. Så när jag tittade ner så stog Wilda där :D
Haha gissa hur glad jag blev?! Klockan var redan sent men jag kunnde inte låta bli at gosa med henne
typ en timma till :D Haha! (hon skulle sova över hos oss)
Ja men iaf så gick jag ju såklart hem till Wilda efter skolan och var mee henne <3
Sen så åt jag varma mackor och varmchoklad :P Efter typ en timme så mötte jag upp mamma på stan för vi skulle köpa ett puder/Foundation och ett grafitti nagellack fast dom hade blivit slutsålda idag så vi ska dit imorrn :D <33 Nu sitter jag och läser nya Frida som kom i brevlådan idag :D
Här kommer lite bilder


En sööt bild på sötnosen<3


Haha,, ja det är lite svårt att få en bild på henne <3


Haha Dom här två senaste bilderna var inte så sööta på henne utan bara roliga <3 :D


Min mat efter skolan <3 Haha har ni tänkt på att mina mackor blir Musse :D


Den här gången blev det puder och foundation blir det nästa gång :D haha <33

Ses <333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0