Céline bad mig gästblogga för hon är i Dalarna.

Kan ni gissa vem jag är så är ni....ja typ bäst i världen. Efter mig och nalle puh såklart. Jag har en blogg som är grymt cool och jag har typ vart utomlands precis. Om ni kommer på vem jag är får ni komentera. våga chansa de gör inget om ni tar fel. De blir bara kul. Jaja jag får väll ta och berätta lite om mig själv. Mitt namn slutar på A och om ni lär känna mig så kommer ni genast att tycka att jag är den konstigaste personen ni någonsin träffat. Jag kan faktist var normal, men de är bra när jag inte är mig själv, för när jag är mig själv är jag ganska ovanlig om jag säger så. Alla som kallar Céline ''syster'' lägg ner, för jag är mest hennes syster av alla hon känner. om man inte räknar med hennes riktiga syster Malin dåra. Jag är typ den häftigaste människan i hela världen för min pappa har en motorcykel. Jag har en katt & två kaniner sen har jag lika många syskon som jag har djur. Jag har runt 130-135 läsar i genomsnitt på min blogg om de hjälper. Jag har en nära vän som har 7 bokstäver i sitt namn, hon börjar på B och alla kallar henne B*A. Jaja gissa nu hörni! Inte förns jag fått första gissningen kommer jag att fortsätta blogga :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lovisa Kapanen! :) <3

2011-04-21 @ 00:24:27
Postat av: Ebba

jag tror du är Lovisa ;) <3

2011-04-21 @ 08:22:45
Postat av: Anonym !

Lovisa ?!

2011-04-21 @ 16:36:38
Postat av: Maria <3

du e Lovisa Kapanen :D

2011-04-27 @ 17:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0