Dålig bloggning!

Hej! Förlåpt för dålig uppdatering :( Haha jag vågar inte ens titta på statistiken :( Ja men iaf...
Nu har jag precis kommitg hem efter att varit på drakudden :) jätte fint! Jag och mmama var där och lämnade av Brorsan och hans kompisar :D Men nun sitter jag och äter jordgubbar och har läst F R I D A.

Imorgon så ska jag SOVA! haha ni fattar inte hur mycket jag har längtat den här veckan efter att få sova!
Men ja senare på dagen så ska jag typ träffa Millan och kanske gå på stan med henne :) Mys ♥ Sen så ska jag... vi har inte bestämmt men något trevligt blir det ;)

Ha en underbar fredags kväll! Jag saknar Lovisa jätte mycket ! ! !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0