Hahahaha nu!

N i vet är Lovisa gästbloggade!? Då frågade hon vem ni trodde det var :D Haha fyra eller fem hade sagt med det har inte kommigt in förrän idag! Haha


Älskar dig vännnen!
Hoppas att du får ett litet leénde nu när dom har kommenterat! :D

btw när jag ändå snackar om Lovisa så ska hon sova hos mig på lördag då det är V A L B O R G !
och jag ska till henne efter skolan! :D :D :D på fredag asså. Förmodligen ;)
Men haha jag komme komma hem till henne ändå och knacka på på dörren ;)
Om hon inte vill öppna så får jag väll vara ute och leka med hennes kaniner och katten.
Haha det blir värre för henne om jag inte öppnar på lördag... sitta i en trapp! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0