Hemma från Dalarna!

Hej!
Förlåt för ingen bloggning från mig! asså jag hade inte bestämt mig om jag skulle ta tåget up tidogare förrut men jag gjorde det. Det blev så :) vi hade bra med oss ipaden och två andra datorer men fick typ bara använda ipaden och den går inte att blogga ifrån :'(
Men haha Lovisa har iaf gästbloggat två gånger ;) hon får hjälpa mig mer sen nästa vecka då jag är på Mallorca! :D Men i Dalarna hade jag det underbart! Strålande sol varje dag!

Men som jag alltid gör så kommer jag också göra det nu, jag kommer dela upp alla 700 bilder i olika inlägg ;)
Men ni kommer ju kanske få se 100 st av alla dom :)




Nea


Jag


jag


jag


Nea


jag


Nea


Haha jag!?


jag




Tilda


jag


Vi körde vinken så pappa lyfte upp mig här och trodde att det skulle vara ett bar gömställe ;) (stavning)


jag




Kommentarer
Postat av: Ebba

du vekar ha haft det jätte kul :D vilka fina bilder också ;) vad högt upp ni kom när ni tog era hopp bilder ;) hur gjorde ni det eller var det så att ni tog kort på ett speciellt sätt? :D puss

2011-04-26 @ 17:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0