Kladda, Måla, Kladda, Måla...

Jag har blivigt 5 år igen :) Haha jag har precis suttit och målat och det var jätte kul för det spårade ut totalt! Haha det slutade med att hala handen var full med färg och handfatet och allt :D som tur va blev inte mamma arg :) Fast jag trode inte attv hon skulle bli det, jag trodde att hon skulle bli glad att jag gör något annat än att sitta vid datorn en sån här dag :D Haha och japp!, jag hade helt rätt :) Men nu har jag iaf precis dushat och tänkte visa er lite bilder från när jag målade lite ;)




har jätte brottom så mer bilder kommer när jag kommer hem för jag ska på konsert nu! :D

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad ska du se på för konsert? :D

2011-04-03 @ 17:18:34
Postat av: Ebba

gud vad kul att gå på konsert vilken konsert är det du ska gå på?´:D vad kul att också måla!:) puss

2011-04-03 @ 18:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0