Kompisar

Hej, nu har jag typ precis kommigt hem :) Har hunnit äta och sitter nu och äter efterätt :P
Idag efter skolan så träffade jag på Klara, Lara och Isse. Jag följde med dom till Vasan och träffa massora av andra, Emma, My, Pauline, Elvira, Wille och några till. Det var kul fast sjukt kallt!
Jag kom hem vid typ halv 6. Typ första dagen på år som jag har kunnat vara med kompisar efter skolan eftersom det har varit så mkt plugg :(
Nu ska jag visa er några bilder från när jag bakade kladdkaka (efterätt) :P










Kan också lägga kladdkakan i en muffinsform :)
Litet tips ;)


Nu ska jag gå och ta en Ipren

Kommentarer
Postat av: Ebba

vad kul mums med kladdkaka :) puss

2011-04-26 @ 19:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0