Ni är två personer som alla drömmer om att få vara vän med!

Jag fattar inte att jag, juste jag har fått chansen att få bli vän med två så fantastiska personer! Ni hjälper alltid till och stöttar. När jag gjort illa mig så hjälper ni alltid mig! Ni kom och lämnade min allmenacka idag när jag hade glömt den, ni smsar och frågar hur jag mår och ni är helt underbara människor! Ni är alltid glada och snälla! Jag kan inte föstå att om jag inte hade valt den skolan som jag valde så hade jag aldrig fått lära känna er. Jag vill bara att i ska veta att ni är sånna vänner som alla drömmer om att få träffa och vara vän med!
Jag älskar er!




(Ebba jag hoppas värkligen att du fattar att du är som dom här! Du ställer alltid upp och hjälper mig alltid! Jag kommer snart att göra ett inlägg om dig med! Jag älskar dig! ♥ Jag är så glad att jag valde den här skolan så jag också fick lära känna dig! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0