Tack för att ni kommenterar!

Nu är jag klar! Hjälp! Jag har snart suttit med läxor i F E M timmar! Jag orkar inte! Men nu är jag klar ;)
wiee! Jag har skrivit snart 13 sidor på datan och pluggat om påskdagen, fastan, långfredagen, palmsöndagen..... vi har nämligen förhör på allt det där imorgon ´! plus att jag behövde göra klart en värdsdel på en dag! en dag!
Det brukar ta 1 en halv vecka men ne ne! EN DAG! jag känner mig iaf lite stolt (A)
Men nu ska jag nog sova snart :) Det var en trevlig kväll man fick idag då -.-
Ha en bra kväll så bloggar jag mer imorgon kväll eftersom jag har tre läxor till fredagen! Fick fler idag -.-
Men tur att min hjärna får vila från allt plugg nästa vecka då jag åker ivgä till Mallis ;)

Alcudia

Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0