Underbar dag med vännen min!

Hej! Jag har haft en så mysig dag!
Först cyklade jag och mamma till djurgården och åt lunch och ja fick en glass. Vi  satt där länge i solen!
Sen så cyklade vi hem och tog bilen mina kusiner. Dom lämmnade mig hos Maja och sedan åkte de visare till Mummi. Haha jag och Maja har haft det så kul! Vi satt på studsmattan med chips (taco ships) och vi skulle tävla vem som kunde få in mest i munnen! :D haha sen när jag hade fått in 11 st samtidigt och hon 9 så stannade vi upp! Det var chili smak! STARKT! Haha vi började skratta så allt bara flög ut! Snacka om att vi fick städa studsmattan sen!
Bilder kommer sen från idag. Jag kom precis hem typ för dom skulle ändå åka samma väg eftersom dom ska hämta Lovisa och Kaisa från Arlanda! :D


Här kommer några bilder som är tagna med mammas iphone när vi satt vi vattnet! De andra bilderna kommer sen!






juste hade Tommy Hilfiger skor på  mig idag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0