Sommar 11

Hej, nu tänkte jag at och berätta om min sommar för er. Första veckan var jag typ i dalarna men hittar inga bilder från det så vi skiter i Dalarna.

Kom ihåg att det var sommar och då hade jag inget smink!

Runmarö
I början av sommaren var jag på runmarö men pappa och dom andra. Vi hade typ hyrt hus där i två veckor men vi var där lite innan också för att fira midsommar. Dom dagarna innan bodde vi hos våra kompisar som har hus på Runmarö. Vi typ badade, spelade tennis, åkte flakmoppe, vattenkrig och massa anda sjukt roliga saker! saknar så sjukt!
här kommer lite bilder från dom veckorna på Runmarö.















Födelsedag

(Om någon vil veta vad jag fick i present så får ni komentera det så gör jag ett inlägg med bilder och så)


Dagen efter vi kommigt hem från Runmarö så fyllde jag år. Den dagen var välldigt mysig för
vi åkte även till Gotland den dagen. Men jag blev firad på Runmarö, hemma, gotland, finland och lite överallt.

(Bilder från alla olika ställen jag blev firad. Bilderna när Lovisa är med är i Finland för båda hade fyllt år)








(lovisa döda mig inte nu men vi bjussar på den tycker jag, hahah skulle tagit den med ludde ;) )

Gotland
Klockan 23.30 på min födelsedag så åkte jag, Lovisa och mamma till Gotland. Vi åkte gotlandsfärga och det var nice. Jag och Lovisa hade det mysigt! ´på Gotland hade vi typ hyrt en lägenhet med mammas kompis eva sen hälsade vi även på mammas syrra (lovisas och min moster) och våra kusiner. Vi var på Gotland nästan 1 vecka.






















jag och lovisa skämde ut oss totalt! mer om det sen

Finland
Efter Gotland var det dags att åka till landet i Finland med släkten :)
Vi var i Finland 1 vecka och det är alltid den typ bästa veckan på året!
Vi har det så sjukt roligt, badar, bastar, solar, paddlar kajak, vindsurfar, ror, åker båt, fiskar, grillar
och massor av mer! lite bilder frår iår.












eh..?


alla ska ut från åten på morgonen -.-
















































så söt!

Har tusen bilder till typ men orkar inte ladda upp, det är ganska många till som var mee men dom vill inte
vara med på bild :(

Öland
Samma dfag som jag kom hem från Finland så åkte vi ivääg ner till Öland. Öland var en mysig vecka men inte så bra stämmning... nej men kommer inte så mkt om den för det blev konstigt allt ihop så det ända jag kan säga är att vi nog aldrig mer gör om det här.

På öland bodde vi på en camping och vi hade hyrt husvagn och så :D det roliga är typ att det är sportveckan och att typ alla mina kompisar är där då så det var ju nice ♥










På öland skulle vi varit 1 vecka men jag kom ner två dagar försent... och så åkte vi hem två dagar förtidigt...


Ung08
Efter Öland och allt så kom jag hem till stan. Det var skönt! Dom två veckorna va
jag typ hos mina kusiner och på ung08 som jag redan saknar så sjukt!

Bilder från ung kommer upp sen!



saknar redan allt så gryymt mycket! ♥


Kommentarer
Postat av: Ebba

niciga bilder :D puss

2011-08-31 @ 16:03:32
Postat av: Klara

Fina bilder :)))



Grattis i Efterskkott :D

2011-09-01 @ 20:08:38
URL: http://alltingsomfinns.blogg.se/
Postat av: Klara

Vi kanske var på gotland samtidigt ;)

2011-09-01 @ 20:09:22
URL: http://lovetojedward.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0