Ambiance

Hej!
Idag har min syster jobbat i min mosters butik för hon var på mässa.
Då var jag med min syrra (Malin) och jobbade! :)
Vi har haft det kul och mysigt! Gillar att vara med henne! <3
Ja sen vid typ Lunchtiden så kom mamma med mat. Sen kom Emma med muffins :D
Mums!
Sen gick jag och mamma på stan för att shoppa lite. Eller ja jeans.
Så jag hittade ett par! :D
Sen köpte jagg två par underpants!
Ja och sen mötte vi upp malin och fortsatte attr gå på stan! =)
Ikväll så var jag bjuden att följa med pappa, nea och dom till våra kompisar men jag stannar hemme
med mamma för att jag är jätte trött. Vi ska se på Melodifestivalen som är i Linköping.
Min brorsa är där! :D

Nu tänkte jag visa min lilla outfit från idag!



Blus från Lexington
linne från H&M
Kjol från ?
Strumpbyxor från H&M



Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0