Fika med Ebba var mysigt!

Hej!
Nu har jag precis kommigt hem. Känner mig lite taskig att jag nt har bloggat något så
det första som jag gjorde var att springa till datorn :)
Idag efter skolan så skulle jag gått hem till Ebba! :) Jg skulle hjälpt henne tt packa till London men hennes brorsa var sjuk så vi gick på cafe ist! :D Det var sjukt mysigt! Och gott, Tackk Ebba!
Vi pratade lite om resan som hon ska åka på imorrn också men mest fotade.
Hehe alla borde trott att vi var helgalna som bara fotade.
Men ja... vad ska man säga? Jag och Ebba är som vi är. Vi är vana nu att vi alltid blir ut stirrade :)
hehe! ♥
Tyvärr så hade nt jag min kamera (som ni nog förstår) me Ebba tog med sin :D Så jag Hoppas, hoppas hoppas
att hon vill maila mig bilderna redan idag! Så  då får ni självklart se alla bilder ikväll! :)
Efter fikat så föjde hon med mig till ica fdör vi skulle handla en sak som vi ska ha med till skolan imorrn.
Men vi fotade på vägen och jag stog med foten runt ett träd sen sträkte jag ut armarna och lutade mig ut. Ja så klantig som jag är så ramlade jag i kiss! Men han typ hoppa undan fast jag ramlade ner på marken.

Juste imorrn ska kanske Lovisa sova hos mig! Saknar henne! Hittede en söt gammal bild på henne, mig och hennes tå tilingsstrar :)



Kan ni se vem jag är?


I mitten :)

Kommentarer
Postat av: Ebba

ingen orsak det va ju sååå mysigttt!!!:D vi blev ju mest ut stirrade me sockret (hehe)!! men bilderna ¨får du snart för jag måste skicka dom för annars blire för mycke på kameran till LONDON!!! puss ps vi måste göra om det o gå på cafe o bli utstirrade ngn mer gång haha!!:D

2011-02-24 @ 18:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0