Hemma!

hej!
Förlåt för dålig bloggning igår men sånt händer ibland :)
Mamma sa igår att hon hade en överaskning åt mig.
Jag väntade och sen så ringde det på dörren. Jag gick och öppnade och vet ni vad? :D
Där stog Min kusin Sandra med sina två små tjejor. Vi skulle vara barnvakt! :D hihi blev jätte glad!
Det var jätte mysigt!



Idag efter skolan så gick jag och Ebba på stan!
Det var jtte mysigt! Vi gick till Nathalie schuterman
och sen så var vi och tittade på Juicy armbanden men dom sålde det sista igår :(
Nu ska jag äta, har flyttat till pappa idag så jag har nt hunnit hämta kameran.

hörs!



Kommentarer
Postat av: Ebba

jepp vi hade det så mysigt!! synd det där me armbanden o det andra du skulle kolla på:( puss

2011-02-21 @ 19:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0