Jag har fått paket! :D

Nämen Hej!

Jag sitter just nu och äter mellis och åste snart plugga :( snark!
Men iaf så har jag fått paket! :D
Vet nt vad men tror att jag vet vad det är :)
Vad tror ni att det är?
Ja men idag ska jag bara vara hemma och städa, plugga, bada och ta det allmänt lungt!
Ja! tror att jag ska ta min ansiktsmask som jag fick av Malin (syrran) idag :D
Ni får ha en fortsatt/fortsat (stavning) trevlig dag så bloggar jag mer ikväll!



Min outfit idag! ↑

 

Ibland när man har för lite ideér så kommer alla möjliga kostiga sätt upp på hur man ska fota.
Tex den här ↓




Hed då och ha en toppen kväll!


Kommentarer
Postat av: Ebba

snygg outfit och fina bilder!!!:D ha det så mysigt och ha det så trevlans du också!!:D puss

2011-02-17 @ 16:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0