2011

Hej!  Nu har jag typ precis vaknat.
Eller ja klockan 13.00 :)
 Men somsagt igår hade vi gäster här hemma.
Olle Skrämde livet ur mig så många gånger så att jag tappade
rösten.
Haha juste när han skulle skjuta upp en raket på bron
så typ föll den så den åkte mot alla mäniskor.
Alla började skrika! :D Haha jag hade sjukt kul ;)
Men ni får bilder sen :)
Juste mina nyårslöften är:


Inte äta Godis eller Chips

Vara glad och snäll :D

Lyssna (hemma) om någon tex säger att jag ska
tömma disken så ska jag göra det.

Vara mindre ledsen det här året.


Det här året och förra året tror jag jag har gråtit... 1000 ton!
Nej men mycket! En gång grät jag tills jag inte kunde andas typ :(
Vill att 2011 ska vara bättre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0