31/JAN/2011

Hej!
Nu har jag precis kommigt hem. Förlåt för att jag inte bloggade på morgonen men hade helt änkelt inte tid.
Vi åt lunch på VAPIANO på Stureplan och gick runt i affärer. Hittade inte något som jag la på mitt hjärta :)
Haha, nej men det ända som jag köpte var typ  sminkborttagning (stavning) för min är slut.
Nu sitter jag i soffan och ska titta runt på lite olika bloggar, kläder, hundkläder och sånt.
Ja, jag veet att jag inte har hund men man kan väll alltid drömma?
Tyckte bara att det var lite kul för det var en bloggerska som hade Ralph Lauren kläder till sin hund så då ska jag bara titta om det finns! :)
Ni får ha en toppen bra dag så bloggar jag mer sen! :)

Har alltid varit en av favoriterna




mopsar är bara för söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0