Hemma och nybadad :)


Hello! :)
Haha ja nu är jag hemma. Jag ska berätta lite kort om dagen igen.

Först tog jag bussen till Lovisa och det tog typ en timme.
Sen närjag kom hem till dom så satt alla i pjamas. Haha <3
Jag, Hedda och Lovisa skulle vara barnvakt åt hennes 3 småsyskon men det blev kalabalik!
Först skulle vi ju göra pannkakor med då var mjölet slut så Lovisa hällde i kakao ist
och då vägrade alla att äta. Då gjorde vi toast åt alla men dom åt inte om dom inte fick sirap.
Så ja det var lite kaos.
Men sen åkte Hedda hem och jag stannade kvar och åt middag. Det blev tacos :P
Därefter så kom min mamma. Men jag Maja och Lovisa ville gå ut i snön så vi fick det en
snabbis.

Nu är jag hemma och har precis badat <3 mys
Vet inte vad jag ska göra imorrn. Ska nog ta det lungt och vila så min hosta försvinner.


Lite k00l tycker jag ;) <3

Kommentarer
Postat av: Sanna.

Va har du för kamera ? :)

2011-01-05 @ 23:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0