Jag är jag och det kan ingen ändra på!

Många tycker att jag är töntig för att jag tex:

Inte sminkar mig så jätte mycket
Tuperar inte alltid håret (stavning)
Inte smsar 24/7
Inte skriker och sånt för att få uppmärksamhet
Inte gillar uringat
Har Linne under en kortare tröja

och ja massor av sånt.

Men jag är den jag är och det kan ingen ändra på.
Dom flesta som är "fjortisar" är bara osäkra och veet inte hur dom ska vara.
Oftast faller killarna för dom men när killarna förstår att hon bara är osäker så
inser dom.

Så om folk tycker att jag är töntig så får dom tycka det.
Det är inte utsidan som räknas utan insidan.

Ni som bara vill ha uppmärksamhet tycker jag kan få det. Ni kommer sen att inse att ni inte
tjänar på det.

Bara för att man kanske inte är "fjortis" så ska alla ha lika stor chans! <3




Menar värkligen inte att det är fel på fjortisar eller att alla är osäkra. Många emn inte alla.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Du e verkligen inte töntig jag tycker att du är helt underbar så som du är och det finns inget du behöver ändra på!!! puss älskar dig för den du är <33333

2011-01-04 @ 22:10:19
Postat av: leo

håller me! :P <3 <3

2011-01-06 @ 15:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0