Jag får inte tag på Lovisa! Hon svarar aldrig i mobilen!

Hej!
Ja som ni ser så försöker jag att få tag på Lovisa.
När hon är hemma hos mig så ringer hennes mamma till min
mobil för att hon aldrig svarar på sin!
Haha :D ♥

Men ja idag var det första dagen i skolan :) Det var kul att träffa kompsiar men
jobbigt att gå upp. Gick och la mig 10 igår men sommnade kl 12 :(

Nu har farmor och farfar kommigt så ska nog vara lite social nu :)

Juste ska visa er en överaskning sen som jag har fått! Är jätte glad och när jag fick den så skrek ja typ :D

Outfit



Blus-H&M

Kofta-Abercrombie and Fitch

Kjol-Kapphal

Leggings-H&M




Hïhi bara en liten rolig bild :D

Min frisyr idag :)
Uppsatt! :)

Kommentarer
Postat av: Ebba

lite sen kommentar men fina bilder och jätte snygg outfit gillar din still den är snygg!!!!

puss

2011-01-14 @ 18:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0