Nu ska jag plugga Spanska -.-

Hej :)
Idag har jag varit i skolan men efter skolan var jag med Alice :)
Vi gick på stan och shoppade x) Eller Alice shoppade :P
Var med henne men sen var jag tvungen att gå till min mosters utik
för där var mamma. Hann inte vara där så länge för är tvungen att plugga
så gick typ hem direkt. Nu sitter jag här och ska plugga :(
Förlåt Alice om jag gick. Har lite dåligt sammvete. :'(

Här kommer iaf bilder på mig och min outfit.
Tog dom imorrse för hade lite tråkigt :)



Svart linne- H&M

Munkiströja- Abercrombie And Fitch

Byxor-Kapphal









This is it!


Kommentarer
Postat av: Ebba

fina bilder och snygg outfit!!!!

puss

2011-01-12 @ 18:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0