Hemma! :)

Hello!
Nu är jag hemma :(: både bra och dåligt.
Tåget igår blev försenat 30 min :/ jobbigt men det gjorde inte så mycket, höh <3
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag hittar nog på något :D ska typ ner på stan och kanske shoppa lite får se :)  haha min kamera hade inga batteri och orkade aldrig ladda den så det blev inga bilder i Dalarna :(  och ingen outfit bild har jag fottat för sitter fortfarande i nattis ;) Men jag Lovar! Ni kommer få bilder i veckan! :D <3

två bilder som är nytagna ;) *stolt*




Kommentarer
Postat av: veronica :)

jättebra blogg :) en fråga bara vad är det du har på handen dom där prickarna? du behöver inte svara men ja bara undra ? du är en sån fantastisk person läser din blogg varje dag !!! kram <3

2011-06-21 @ 17:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0