Låt folk ha vad dom vill!

Jag förstår mig inte på dom som bara ska vara avundsjuka hela tiden. Istället för att glädjas med någon annan så
sårar dom bara någon. Dom vågar inte erkänna att det är snyggt eller att den saken var fin eller att man har varit duktig. Som tex med märkeskläder. Några ser och frågar mig om det är märkes, jag svarar ja och då måste dom såklart kläcka ur sig en dum kommentar: vad kostar den. Jag svarar hur mkt och då måste dom kläcka ur sig en ännu dummare kommentar: Du kunde ha köpt 7 st tröjor på H&M för samma pris!
Och!? Om jag gillar den så låt mig ha den. Jag bestämmer och du behöver ju inte köpa en sån tröja utan köp du 7 st tröjor från H&M om du vill det! Jag har jätte mkt grejer från H&M och H&M är en bra affär. Samma sak som när man har märkesunderkläder så kläcker folk ur sig att dom ändå inte syns, Nej men jag har det ju inte bara för att man ska se det!
Folk får ha vad dom vill så sluta säga åt folk att det ändå inte syns, man kan köpa fler från H&M och allt!
ist är det bara att erkänna och säga typ : åh vilken fin! ist för att vara avundsjuk och bara vara taskig!



Var bara er själva och strunta i vad andra säger för dom är bara osäkra!


Kommentarer
Postat av: Ebba

himla rätt de du skriver håller med till 100 ;) puss

2011-06-20 @ 09:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0