Lovisas fest!

Hej!
Nu tänktre jag ta och berätta om hela dagen igår. :) Först så var jag på stan men min faster, kusinen matilda och Nea. Efter et tag var nea tvungen att gå hem så jag följde med henne hem. sen tog jag tåget till slussen och åkte till Lovisa. När jag kom dit så hämtade hennes pappa och det var bara bea som hade kommïigt en så länge. Alla kom och vi skulle ha picknick vid vattnet. Det var mysigt och vi var typ där nere jätte länge! Mysigt var de iaf.
Sen så skulle jag sovit hos Lovisa med Hedda och Bea men jag ska ju vara med Tilda idag så jag tog bussen hem vid 22.00 :) Här kommer det bilder!






dom springer iväg med lovisas presenter





















haha juste jag glömde min present hemma så hon får den på söndag när hon fyller år! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0