Nära skjuter ingen hare...

hej!
nu är jag hemma efter min mysiga dag! :) Först mötte jag upp Ebba och vi åkte till Grönan :)
Vi trodde det öppnade 11 men tydligen klockan 12 så fick vänta lite med det var lungt ♥
Vi var där hela dagen typ men det blev ingen katapulten för mig :( Haha satte mig men när jag satt där fort så hoppade jag ur för jag vågade inte :) Så ebba sötis fick åka själv två gånger :'(
Sen när jag kom hem så skulle vi gå på restaurang så det var gött ;) Nu är jag hemma och väntar på att min brorsa och våran kusin ska komma hem ! :D

bilder från dagen med underbara Ebba!






Ebbas fina hund ;)


haha le nu LE! ;D

Kommentarer
Postat av: Ebba

haha vi hade så trevligt :D men du måste ta med bilden på dina underbara fans:) JAG vann en vovve tjalla lalla la!!! :D Vilken underbar dag vi hade :) puss

2011-06-14 @ 22:45:17
Postat av: nea

det värkar som att ni hade det roligt längtar till du kommer så vi kan ha lite roligt



KRAMAR NEA

2011-06-17 @ 13:22:12
URL: http://gurknea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0