S O M M A R L O V !


Vill bara säga att jag har sommarlov nu! :D
Haha så sjukt skönt att det inte är sant! Det känns inte som det men jag saknar redan alla kompisar!
nu kommer jag inte skratta så mkt som jag alltid gör för mina kompisar är så sjukt roliga! <3
Efter skolan så gick jag till min mostersbutik för att hämta upp Alina som jag skulle vara barnvakt åt ett litet tag :) hon är bara 3 år, så söt! Vi hade det kul hon fick glass, gå till lekgrejemoj, äta på restaurang och lite sånt :)
Sen kom Lovisa och Alina blev hämtad. Jag och Lovisa gick på stan och det var så mysigt . Hon shoppade lite grejer men jag hade så sjukt ont i fötterna! Jag har världens bästa moster, ska få välja ut något valfritt från hennes affär! nu ska vi på studentfester så måste springa :) vi hörs!



Toves hand till vänster, maria i mitten och jag till höger


rosor får man jö ibland på skolavslutninng ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

minnen :D <3

2011-06-10 @ 21:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0