Sleep well

God natt! Vill säga förlåt för ingen bloggning:( men asså vi ska ha studentfest imorgon för Christian och Rebecka så Vi valde att ha den i en lägenhet som är helt orenoverad så vi har fixat med den hela helgen typ :/ plus att det kommer ca 86 st så all mat! Vi har hjälpt dom med allt så har inte varit så mkt bloggande. Haha jag har ju vaknat halv 12 varje morgon också. Men imorgon under studentfesten så kommer det att komma tidsinställt inlägg så titta in då med ;) jag kommer ju såklar att blogga imorgonbitti;) jag bloggar från ipaden så kan inte lägga ut bild! ;( nu ska jag och nea kanske titta på film på ipaden :) God natt! Juste jag har fixat neas blogg ikväll också så jag passade på att fixa veckans blogg hos henne då :D hon va ju med på det såklart ;) så alla går in på hennes blogg tycker jag :D även om ni inte har blogg så kan ni ju alltid titta in på hennes blogg iaf! Designen fick bli en lätt och fin desig den här gången! Sen har jag även fixat svart text, gjort så att texten kom i mitten och fixat svart bakrund och ävenen klocka. Gå in och titta så kan ni kommentera hur du tycker att det blev ;) fast kommentera då på hennes hur ni tyckte det blev ;) fast det är ju alltid frivilligt att göra det hos mig med ;) sov så gott! Juste hennes blogg ; http://gurknea.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0