Stan igår & idag :)

Godmorgon, nu ligger jag i sängen och laddar över bilder :)
Snart kommer Lovisa till mig och ska sova hos mig :D
Det blir väll att gå på stan idag igen :) hahah. Men jag har ju lovat er att visa
bilderna från det jag shoppad igår så dom ska ni få se. Igår blev det inte så mkt bloggninng
för att vi var borta hos några kompisar. Jag myste med deras katt tills mamma sa: Men Céline du tål ju inte katt.
Haha jag hade suttit och tänkt på det men sa inget för det var så söt! Det började klia i mina ögon, i min hals, ögonen blev röda och det blir ju lite tyngre att andas. Så vi fick åka hem och ta en tablett som jag har :)
Men sen blev det bra :) om ni undrar ;)
Här kommer det bilder på det som jag shoppade igår :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0