`Svar :)

Postat av: veronica :)

jättebra blogg :) en fråga bara vad är det du har på handen dom där prickarna? du behöver inte svara men ja bara undra ? du är en sån fantastisk person läser din blogg varje dag !!! kram <3

2011-06-21 @ 17:56:24

Svar: Hej, och tack så mkt för du gillar min blogg. Prickarna som jag har på handen har jag haft i ca 1 år
och läkarna vet inte vad det är så jag har inte kunnat fått medecin för det :( vi har försökt med olika saker men inget funkar. Sen igår var vi hos en läkare och då sa hon att dom höll på att gå bort så dom är snart borta :D (hoppas jag).
Tack så jätte mycket! ♥
kunde inte svara på din blogg för du skrev aldrig din bloggadress (du kanske inte ens har blogg :) ) men om du har blogg så vore det kul om du skrev den :)
Det kan vara Veronica Burman för din blogg läser jag och den är jätte bra! (http://bbubrman.blogg.se)  men jag vet inte. ♥

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0