Underbar dag igår...

Igår 
Min dag igår var toppen! så mysig! först så tog vi båten ut till kusinerna. När vi kom så mötte Meja, Lovisa och Maja upp mig. Vi gick och köpte glass på båtmacken. Sen så gick Meja och Lovisa hem till lovisa och jag och Maja gick till Elias. Där badade vi i hans pool typ i 2-3 timmar! :D haha jag och maja gick sen ner till båten och hade en lite picknick på brygggan :D haha! Ja sen ¨så besämde vi att jag skulle vara kvar hos dom så mamma skulle hämta mig med ilden på kvällen. Vi gick upp till Maja och åt middag. Efter middagen hoppade vi lite studsmatta och jag och Lovisa gick ner till vattnet och pratade lite. Sen blev klockan typ halv 12 då kom alla ner så jag och Lovisa gungade lite sen åkte jag hem! :) Toppen dag rent ut sagt!



Idag
Min dag idag kommer inte alls vara lika bra som den igår! Jag hade tänkt att åka ut till kusinerna idag igen man jag vaknade ju klockan 12 så hinner nog inte :( Men jag får väll vara hemma och städa ist. kul! :)


Här kommer bilder från igår


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0