bara så ni vet jag har inte slutat att blogg!

Hej! asså !förlåt! för jätte dålig bloggning :(
Jag har bara haft så mkt så jag hinner inte me :( Igår hade jag en so rolig dag så jag hann inte blogga. Idag efter skolan så var jag på stan och shoppade lite saker(mamma dårå men till mig) Åh jag har så mkt bilder att visa er! :D Jag Lovar er att det kommer bli bättre uppdatering :) Men imorgon efter skolan så ska jag, Millan, Mickis, Hanna, Effi och Alice göra en sak men kan inte berätta. Ni får veta mer imorgon ;) Men efter det så kommer Maja och sover hos mig. Kul :D Vi ska träffa kompisar och ha det nice ♥
Men nu är det så här va att kameran ligger och laddar för bateriet tog slut igår när jag, Mickis och Millan fottade men bilderna kommer sen! Kommer snart att sluta ladda den så ni får lite bilder :) Hoppas ni försätter att följa min blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0