Black and White

Nu när det har varit vinter så har jag inte fotat så mycket macrobilder :( Jag vet inte om ni tycker att det är bra eller dåligt så det måste ni ta er lite tid med och skriva ner lite kommentarer :)
Men här kommer några som jag tog idag för kanske 20 min sen :)

Som ni ser så har jag haft olika styrkor på bilderna. Ljusare, mörkare...
Vad gillar ni bäst? Ljust eller mörkt när det är svartvitt?







Haha ja, jag vet att man knappt ser vad det är men ska det vara ljust så ska det! ;)



Jag vet att inte det var så bra macrobilder men det blev lite blandning :)
Men jag la också ut det här inlägget för jag vill veta vad ni tycker. Om ni gillar när jag lägger ut macrobilder (närbilder) och om det ska vara svartvitt i mörkt eller ljust...?




Kommentarer
Postat av: Ebba

fina bilder jag tycker den sista bilden var väldigt fin och det är kul när du lägger ut macro bilder:D fast sen var den första nog kanske min favorit:)

puss

2011-03-21 @ 17:40:44
Postat av: Maria Georlin

jag tyckte att den längst upp var snyggast :D <3

2011-03-21 @ 18:00:45
Postat av: Klara

Fina bilder! Dom mörka bilderna är finast ;)

Kram

2011-03-21 @ 18:41:40
URL: http://alltingsomfinns.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Fina bilder !! ♥

Kram

2011-03-23 @ 16:15:24
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0