En liten sjukling är fortfarande sjuk :(

Godmorgon på er!
Jag är som sagt fortfarande sjuk :(
Kommer förmodligen inte komma till skolan imorrn om jag mår så här. Ni får höra det ikväll hur det blkir med den saken. Nu sitter jag i soffan och tittar på Vasa loppet :) Idag så ska jag nog bara vara hemma med min syrra som ska plugga. Om jag mår lite bättre sen så ska jag plugga till matte provet som vi har på torsdag :(
Ses, somsagt ina bilder när jag är sjuk :( Det får bli en gamlis igen.



En gamal bild på mig. Men tyckr det ser så härligt ut med alla gröna löv.
Bara så ni vet så hoppas jag att jag kan komma imorrn ör saknar alla och är så spänd på att se bilderna
som Ebba har tagit! :D


Kommentarer
Postat av: Ebba

hoppas verkligen du kommer imorn krya på dig!!!:D puss

2011-03-06 @ 12:05:33
Postat av: Arrill

Självklart att jag skulle kunna skicka tillbaka den... Det kostar bara 30 kr varje gng man skickar ett så kallat "Paket" Altså kostar det 60 kr för mig att skicka det 2 gngr men det ska nog gå! //Ariana

2011-03-06 @ 13:56:55
URL: http://arrill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0