En underbar dag med Mickis!

Hej!
Förlåt för dålig bloggning men har inte haft tid. Min dag började med att jag var lite irriterad så jag dushade locg gjorde mig iårdning sen så gick jag ut på stan ner till Ambiance (mamma jobba där idag). Japp var där en stund tills Mickis kom :D Vi gick sen till bion och bokade biljetter till Hur många lingon finns det i världen.
Efter det så gick vi vidare till Gallerian :) Där tittade vi i affärer och sen köpte glass :) Vi hade det allmänt mysigt!
Sen gick vi på bion, som var bra men.. haha det var så pinsamt för när det var en begravning så satt jag och Mickis och garva :( Men vi garvade åt en annan grej så.. :) Japp men efter bion så var vi jätte toanödiga för vi hade druckigt en cola var. Sen kom vi ut och toa kön var typ till kassorna så vi typ sprang hem till mig, Efter vi hade varit hemma en snabbis gick vi till parken och fotade ;) Det var mysigt men kallt ;)
Tack för en Über mysig dag Mickis!















¨



Haha titta Mickis ögon! :D <3








Medveten om att den här bilden inte är fin men tycker det var coolt med ljuset :)







Hoppas ni gillar bilderna för det har typ tagit 1 timme att ladda över alla 1000 bilder! :)









Kommentarer
Postat av: mickis

hade jätte kul med dig idag:)

2011-03-26 @ 22:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0