FÖRLÅT! Det är allt usla plugg!

Hej! Förlåt! förlåt för dålig blogging! Asså jag har inte hunnit blogga idag för jag har behövt plugga till mitt svanska prov imorgon :( Åhh det är jätte jobbigt! Har typ suttit med det i ca 3-4 timmar :O Ändå så kan jag inte så värst mkt! :'( Jaha det är ju bara att hoppas på det bästa!
Men imorgon så slutar vi klockan 12.00! Så nice! Jag ska vara med Millan och Mickis efter skoklan. Klockan halv tre pker jag och min syrra och simmar. Efter det åker vi förmodligen och hämtar wilda på dagis sen kanske vi skulle äta hemma hos dom också vet inte. Det var bara något som Malin nämde :) Jag längtar iaf!
Men jag ska ta och gå och lägga mig tidigt ikväll eftersom jag var helt slut imorse och ska ju dusha på morgonen så måste gå upp tidigt :) Btw haha jag ar ju sovmorgon imorgon också ;) 

sov gott mina vänner ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0