Har glömt :(

Förlåt men har glömt att svara på frågestunden ;( Fick ganska få komentarer så kanske därför? :) hehe nej

Postat av: Elvira <33

Heej gumman det va så sjukt längesen vi sågs :) kan vi nt ses nån da?? <333
Vilken Canon kamera haru??
puss <33333

Svar:
Ja det var jätte länge sedan :( Vi måste träffas snart! :)
Jag har en Canon EOS 1000D

Postat av: Ebba

okej nu kan det bli lite konstiga frågor som du nt fattar eftersom jag e lite konstig hehe!
favorit färger?
vad e det pinsammaste du gjort??
vad et roligaste du vet att göra??
favorit glass sort??
sommar/vinter
jordgubbar/apelsin
juice/läsk
singel/förhållande
en bästavän/flera vänner
vad är viktigast hos en vän för dig??
puss de var det hoppas du gillar dom!!:D

Svar:
Röd, vit, blå och rosa
Oj jag vet inte?
Att vara med kompisar och resa :)
Ben & Jerry´s
Sommar
Jordgubbar
juice
Vet inte? singel nu
Båda, vill ju ha många vennär men ändå en som är ens bästa vän!
Ärlig, snäll och alltid finns vid ens sida och ställer upp.

Postat av: Maria <3

gillar du din skola??
gillar du alla dina kompisar??
gillar du smink??
chips/godis??

Svar:
Ja
Ja!
Ja!
Godis :)

Postat av: mickis

vad ska du göra på sportlovet och på riktigt nu:) puss

Svar:
Haha! :D Jag var hemma och var med kompisar och var med kusiner, familjen hundvakt och badade och lute sånt :) 

Postat av: Hedda

a. Vad den tjockaste bok du läst, hur måmga sidor?
b. den bästa affären du vart inne i, vad heter den?
c. Det allra bästa minnet, när var det?
Ja, mina frågor det!
Kram

Svar: 
Ca 300 sidor
oj jag vet inte men ska ju snart til London så kommer bli Abercrombie and Fitch
När mina föräldrar inte var skilda och vi typ var i Thailand

Postat av: amel

hahaha:D OK;)
Gillar du märkes kläder?Vilka?
Vilka är dina favoritbloggar?
Bästa kompis?
favorit mat?
Favorit godis?
Puss!!!!!!!ha en bra dag! <3

Svar:
Ja, jag gillar Abercrombie, Tommy Hilfiger, Lexington, Victoria Secret´s....
Lovisas  Din  Chloes  Rebeckas
Lovisa och Cajsa
Wok 
Sura remmar 


Tack för alla fina frågor! :D   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0