homework, homwork and more homework

Haha snodde Lovisas rubrik ;) :P

Nu sitter jag med datorjnj för jag ska snart ta itu med mina underbara läxor ;) Efter det så ska jag ner på stan för jag ska köpa paket till Ebba (Ebbsan) Ska bli kul sen så kommer jag också att möta upp mamma :)
Men nu måste jag plugga glosor på glosboken. se. Tyvärr så blir det ingen bil nu för kameran är hos daddy har inte hunnit flytta allt :)

Här är en lite söt bild på min underbara syster när vi lagade pizza :) Hehe *vi* (hon)
Nej men det var kul :)

Lite suddig men söt ändå! :D



Kommentarer
Postat av: Ebba ( Ebbsan)

när du säger Ebba( Ebbsan) och du ska köpa present till den personen menar du mig då?? för om du menar mig säger jag bara naaw vad gullig du är men en fråga bara vrf ska du köpa present till mig??;) och om presenten inte är till mig säger jag vad gulligt att du köper presenter till andra medborgare!!:D puss Ebba (Ebbsan)

2011-03-14 @ 17:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0