Maja säger godmorgon!

Hej, hur mår ni? Jag och Maja vaknade typ för en time sen men vi har fortfarande inte gått upp :)
Idag så ska jag och Maja gå upp till Emma, fast hon är i Vemdalen så vi ska upp dit och hämta nycklar :)
Hennes mamma är hemma.
Sen så ska vi nog kanske gå på stan :) det ska bli nicei, eller vi ska iaf titta på ett par byxor sen så går vi ner till stureplan för mamma jobbar där. Vi skulle typ fika där med henne :D
Jag och Maja kommer att ta bilder sen efter frukost :) Så ni får mer bilder sen.
Men nu ska Jag lämna över datorn till Maja så att hon också får blogga. Klicka HÄR för att komma till hennes blogg. Sen ska vi äta frukost :)
Vad ska ni göra idag då? :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0