Nytt!

Hello!
Nu har jag precis dushat och sitter och tittar på familjen annorlunda :)
Idag efter jag hade kommigt hem och pluggat så gick jag ner på stan och mötte upp min mamma :) VI gick lite på stan och hittade faktiskt lite saker. Jag fick ett par chinos, ett par jeans, en tröja och så köpte jag en liten hemlis som ni får se imorgon! :) Ja men nu ska jag sätta mig i soffan och mysa med min familj en stund :) Imorgon ska jag vara med Cajsa! :) Mysigt, har inte träffat henne på år! :(

Det här köpte jag idag!






Hallonröd är den egentligen för den ser röd ut :(
Den är mer hallonröd/hallonrosa :)


Kommentarer
Postat av: Ebba

va fina saker du har köpt:) du var jätte fin i skolan i dag när du had edte på dig:D puss

2011-03-15 @ 16:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0