Russin och Studiedag!

Hej!
Nu sitter jag med datorn framför mig och har precis ätit mellis :) Haha jag skulle äta flingor sen skulle jag ha i russin. Jag skakade lite på paketet när det var upp och ner och så vips! Alla russin åkte ut och den var typ full!
Haha sen skulle jag plocka upp domöversta med alla hade ju typ fått yoghurt på sig :) hehe så jag fick äta jätte mkt russin! :D men det var iaf gott :)

Jahopp idag efter skolan så skulle jag och Ebba möta upp Mickis, Millan och Hanna. Vi planerade om imorgon då vi har studiedag! så nice :D Fast jag ska åka skidor med skolan och kompisarna :) Allt är bra utom att jag måste upp 4.30 :O Hur kommer jag orka? Jaja iaf så skulle jag fått låna ett par bjäxor (haha stavning) Mmen pappa och dom andra åker till Milano idag så då förljer ju dom såklart mee eftersom dom ska åka skidor :O :( 
Så mamma kommer snart och då ska vi iväg för att hyra :) 
Ses!

Så här ser jag ut idag


Linne-? :)
Tröja-Bik bok
Kofta-H&M
Jeans-Gina Tricot
Strumpor-vita :)


Hoppas att ni orkar läsa det här inlägget :)



Kommentarer
Postat av: Ebba

vad fiin outfit:D ledsen att jag behövde gå så tidigt i dag:( men det var kul så länge vi var tsm:) ska bli så kuul imorn LÄNGTAR:D:D ses kl 5.40 sovmorgon not haha tråkig humor;) puss!

2011-03-17 @ 18:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0