Sitter i Fönstert

Godmorgon!
Nu sitter jag i fönstret och ser hela vägen där alla personer som, pratar i tele, cyklar,  små springer, ska resa med sin resväska, Jobbar killar...
Man tänker aldrig påp att jorden lutar men jag ser det nu. Vet ni vrf? För jag bor i en backe :D haha okej förlåt tort skämt. Idag mår jag mycket bättre :) som ni kanske ser? Jag hoppas, hoppas att mina kära föäldrar släpper iväg mig till skolan! Men idag ska jag ta det lungt kanske om jag orkar få med lite plugg och sen så kommer pappa hem med mat till mig. Undra vad det blir. Men nu ska jag ta och roa mig vi datorn ett tag sen så får ni nog ett till litet inlägg. :)
Ses!
Är ni också sjuka? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0